INFORMACJA
DLA PRACODAWCÓW
DLA PRACODAWCÓW
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce zaprasza Pracodawców zainteresowanych organizacją prac interwencyjnych dla bezrobotnych do składania wniosków o ich organizację.
Prace interwencyjne będą organizowane ze środków Funduszu Pracy na okresy:
- 6 miesięcy, z obowiązkiem zatrudniania przez okres 9 miesięcy,
- 12 miesięcy, z obowiązkiem zatrudniania przez okres 18 miesięcy,
- 24 miesięcy, z obowiązkiem zatrudniania przez okres 30 miesięcy.
Wysokość refundacji za 1 osobę wynosi 830,-zł + składki na ubezpieczenie społeczne od refundowanego wynagrodzenia (za każdy miesiąc).
Na organizowane miejsca pracy w ramach prac interwencyjnych nie będą kierowane osoby, które:
- były zatrudnione lub wykonywały inna pracę zarobkową u pracodawcy (wnioskodawcy) w okresie ostatnich 12 miesięcy;
- są współmałżonkiem, zstępnym, wstępnym w linii prostej w pierwszym stopniu pokrewieństwa pracodawcy;
- zamieszkują pod tym samym adresem co pracodawca.
Przy rozpatrywaniu wniosków urząd weźmie pod uwagę:
- posiadane środki na finansowanie prac interwencyjnych,
- spełnienie przez pracodawcę warunków formalnych,
- przebieg zatrudnienia w okresie ostatnich 12 miesięcy,
- okres działania firmy na rynku,
- przebieg dotychczasowej współpracy wnioskodawcy z urzędem,
- opinię pośrednika pracy o możliwości skierowania osób bezrobotnych na prace interwencyjne we wskazanym zawodzie,
- deklarowaną możliwość zatrudnienia bezrobotnego po zakończeniu wymaganego umową okresu zatrudnienia, tj. 9, 18 lub 30 miesięcy (preferowany okres zatrudnienia to 3 miesiące).
Kompletne wnioski wraz z załącznikami należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 68 (kancelaria, pokój nr 20) bądź przesyłać pocztą.
Wnioski oraz wszelkie informacje są dostępne w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 68 (pokój nr 6, tel. 29 760 33 77 wew. 206) i na stronie internetowej: http://ostroleka.praca.gov.pl.
Ostrołęka, dnia 08 kwietnia 2015 r.