Wydawca treści

Ogłoszenie prace interwencyjne 2025

Informacja dla pracodawców
– prace interwencyjne
 
 
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce informuje o możliwości ubiegania się o organizację prac interwencyjnych dla bezrobotnych.
Prace interwencyjne będą organizowanie głównie z 6 miesięcznym okresem refundacji. Po zakończeniu refundacji pracodawca zobowiązany jest do dalszego utrzymywania stanowiska przez okres min. 3 miesięcy.
Preferowane będą wnioski, w których pracodawca gwarantuje dalsze zatrudnienie.
 
Kompletne wnioski wraz z załącznikami należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 68 (kancelaria, pokój nr 20) bądź przesyłać:
  • pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 68, 07-410 Ostrołęka
  • elektronicznie przez:
  • Usługi elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia portal praca.gov.pl,
  • Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej epuap.gov.pl na adres skrytki ePUAP: PUPOKA/SkrytkaESP
(Wnioski złożone elektronicznie powinny być potwierdzone przez osobę upoważnioną do reprezentacji wnioskodawcy bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej. Podpisem elektronicznym powinien być opatrzony wniosek oraz każdy załącznik wnoszony w formie dokumentu elektronicznego.).

Wnioski oraz wszelkie informacje są dostępne w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 68 (pokój nr 23 tel. 29 760 33 77 wew. 223) i na stronie internetowej: http://ostroleka.praca.gov.pl.
 
Ostrołęka, dnia 17 stycznia 2025 r.
 

Załączniki

(3)formularz informacji - pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie
(3)formularz informacji - pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie.pdf 38 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-zał1 do rozp RM 30lip24-DU1206z2024
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-zał1 do rozp RM 30lip24-DU1206z2024 .pdf 713 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-zał1 do rozp RM 30lip24-DU1206z2024
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-zał1 do rozp RM 30lip24-DU1206z2024 .xlsx 62 KB
Informacja dot. organizacji prac interwencyjnych w 2025 roku
Informacja dot. organizacji prac interwencyjnych w 2025 roku.docx 47 KB
Informacja dot. organizacji prac interwencyjnych w 2025 roku
Informacja dot. organizacji prac interwencyjnych w 2025 roku.pdf 378 KB
uokik-lista-identyfikatorow-gmin-obowiaz-od-2011-roku-stan-na-01-01-2025
uokik-lista-identyfikatorow-gmin-obowiaz-od-2011-roku-stan-na-01-01-2025.xlsx 144 KB
wniosek o organizacje prac interwencyjnych 2025 - formularz
wniosek o organizacje prac interwencyjnych 2025 - formularz.docx 51 KB
wniosek o organizacje prac interwencyjnych 2025 - formularz
wniosek o organizacje prac interwencyjnych 2025 - formularz.pdf 362 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji