Celem kampanii jest podniesienie świadomości młodych ludzi na temat usług sieci EURES oraz zwiększenie liczby osób korzystających ze wsparcia EURES przede wszystkim w zakresie informacji na temat bezpiecznego poszukiwania pracy za granicą na unijnym rynku pracy, wsparcia podczas i po rekrutacji międzynarodowej, doradztwa na temat potrzeb unijnych rynków pracy na konkretne umiejętności, informacji o tendencjach na europejskich rynkach pracy, co może ułatwić świadome wybory zawodowe.
Grupa docelowa kampanii:
– młodzi absolwenci szukający swojej pierwszej pracy,
– studenci uczelni wyższych, którzy jeszcze nie weszli na rynek pracy, ale zaczynają myśleć o swojej pierwszej pracy,
– młodzi profesjonaliści już obecni na rynku,
– pracodawcy, którzy rekrutują młodych ludzi.
– studenci uczelni wyższych, którzy jeszcze nie weszli na rynek pracy, ale zaczynają myśleć o swojej pierwszej pracy,
– młodzi profesjonaliści już obecni na rynku,
– pracodawcy, którzy rekrutują młodych ludzi.
Kampania potrwa do 28 lutego 2023 roku.
Więcej informacji na stronie: https://eures.praca.gov.pl
Kampanię można również śledzić w mediach społecznościowych używając #EURES4Youth oraz #EuropeanYearOfYouth.
Kampanię można również śledzić w mediach społecznościowych używając #EURES4Youth oraz #EuropeanYearOfYouth.