Pracodawcy, którym zostało już wypłacone dofinasowanie za cały wnioskowany okres, zgodnie z § 3 ust.1 umowy o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-1(art. 15 zzb i art. 15 zze), są zobowiązani w terminie 30 dni po upływie okresu, za które było dofinansowanie dostarczyć do urzędu (przez platformę praca.gov.pl - zakładka Pismo do urzędu PSZ-PU, epuap, pocztą tradycyjną bądź osobiście) rozliczenie dofinansowania.
Numer umowy widnieje w zawiadomieniu informującym o przyznaniu środków.
Formularze rozliczeniowe dostępne są na stronie internetowej urzędu pod wskazanymi poniżej linkami:
- dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy,
- dla organizacji pozarządowych lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.