KOMUNIKAT
 
Szanowni Państwo,
 
W związku z dużą liczbą wniosków o udzielenie wsparcia w ramach tzw. Tarczy antykryzysowej, które wpływają do Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce, informujemy że nie jesteśmy w stanie udzielać odpowiedzi e-mailowych i telefonicznych na pytania dotyczące wniosków oraz etapu realizacji już złożonych. Wnioski są oceniane według kolejności wpływu, a o wyniku ich oceny niezwłocznie informujemy wnioskodawców.
Wpływ na szybkość rozpatrywania spraw ma m.in. składanie do PUP kompletnej i poprawnie wypełnionej dokumentacji, a także forma jej złożenia.
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące wytycznych obowiązujących dla poszczególnych form wsparcia oraz wzory wniosków i umów, dostępne są na stronie https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza antykryzysowa.
Wnioski przesłane drogą elektroniczną, za pośrednictwem serwisu praca.gov.plhttps://www.praca.gov.pl ) wpływają na przyśpieszenie czasu ich realizacji.
 
Bardzo duże zainteresowanie wsparciem sprawia, że czas oczekiwania na pozytywne rozpatrzenie wniosku (po którym następuje zawarcie stosownej umowy) uległ wydłużeniu nawet do kilkunastu dni. Pragniemy jednak zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby pomimo rosnącej liczby wniosków, ich procedowanie odbywało się tak sprawnie, jak to jest tylko możliwe w obecnych warunkach.
 
Przypominamy, że Powiatowy Urząd Pracy przekazuje przedsiębiorcy pożyczkę w ciągu dwóch dni od obustronnego podpisania umowy zarówno przez wnioskodawcę, jak i urząd pracy. Terminu tego nie stosuje się natomiast do czasu, w jakim Urząd zobowiązany jest do rozpatrzenia wniosku.
 
Dziękujemy za zrozumienie.